מידע לקונה

Rados הוא אתר מכירות מסודר ולכן כל לקוח מקבל את כל המסמכים הרלוונטיים. לקוחותינו יכולים להיות רגועים שגם אם קורית תקלה מסוימת אנו כאן בכדי לתקן אותה עבורם ולספק להם כל מסמך שמשום מה לא הגיע אליהם.

ברגע שההזמנה שלכם אושרה, מערכת המשלוחים מקבלת את המידע שלכם,
והמשלוח יוצא אליכם.
המשלוחים יכול לנוע בין 2-14 ימי עסקים במשלוחים הסטדנרטים (סטנדרטיים)
ובאקסרפס (ובאקספרס) עד 2 ימים עסקים.

בהחלט. ברוב המוצרים הלקוח יכול לבצע איסוף עצמי. יחד עם זאת, הלקוח בלבד יישא באחריות לכל פגם אשר נגרם למוצר כתוצאה מהובלה עצמית.

ל Rados יש צוות מקצועי שיעזור לכם להגיע להחלטה הנכונה

באתר Rados קיים ממש נוח, וקל לשימוש. לכן, קיים באתר אופצייה להשוואת מוצרים, אופציה זו נותנת אפשרות להשוות בין המוצרים, מפרט, מחיר וכו'

מוצרים שאהבתי – רשימת מוצרים המאפשרת לקונה לשמור בחשבון, על מנת לא לאבד את המוצר ניתן לסמן אהבתי ומוצר זה נשמר אצלכם בחשבון

מידע על תשלום באתר

כמובן. בחנות האינטרנטית שלנו פועלת מערכת סליקת כרטיסי אשראי שמנוהלת על ידי חברת רווחית iCredit  אשר מובילה במתן שירותי סליקה ברשת ועומדת בתקן PCI המחמיר. הסליקה נעשית בהצפנה מלאה בפרוטוקול SSL והמערכות מאובטחות בשרתי Firewall.

שרת הסליקה אינו מחובר ישירות לרשת האינטרנט והגישה אליו מתאפשרת אך ורק דרך שרת נוסף. לכן, גם אם נפרצו כל הגנות המערכת, עדיין לפורץ לא מתאפשרת גישה לשרת הסליקה

בהחלט. החזרת מוצר עקב פגם או מוצר שגוי שנשלח ללקוח תיעשה בתיאום עם הספק ושירות הלקוחות של Rados. במידה וטענת הלקוח בדבר מוצר פגום או שגוי נכונה, ספק המוצר יישא בכל עלויות הביטול והמשלוח. הלקוח לא יחויב עבור הביטול. אם טענתו של הלקוח תימצא שגויה, יהיה הספק רשאי לגבות מהלקוח את דמי הביטול, הטיפול והמשלוח. הלקוח מחויב להחזיר מוצר פגום או שגוי תוך 14 יום.

כמובן, Rados פועלת לפי החוק לכן ניתן לבטל את הרכישה של המוצר תוך 14 ימי עסקים בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. דמי הביטול שנקבעו בחוק הינם בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. אם זאת, הלקוח יהיה חייב להחזיר את המוצר ליעד שיתבקש

מיד לאחר ביצוע ההזמנה תשלח אליכם בדוא״ל החשבונית מס / קבלה .
Rados הוא אתר מכירות מסודר ולכן כל לקוח מקבל את כל המסמכים הרלוונטיים. לקוחותינו יכולים להיות רגועים שגם אם קורית תקלה מסוימת אנו כאן בכדי לתקן אותה עבורם ולספק להם כל מסמך שמשום מה לא הגיע אליהם.

ניתן להחזיר מוצר שלא עקב פגם תוך 14 ימים. לקוח אשר מחליט להחזיר את המוצר ידאג שהמוצר יהיה שלם וללא כל נזק. יש להחזיר את המוצר בתיאום עם שירות הלקוחות של Rados. לקוח אשר מחזיר מוצר יחויב בדמי ביטול בגין ביטול ההזמנה ובדמי משלוח במידה וישתמש בשירותי המשלוח שלנו.